Translate

jueves, 5 de septiembre de 2013

LUX: "LAS COSAS SE PUDIERON HACER MEJOR"

 | Actualizado 05 Septiembre 2013 - 02:00 h.
germán lux, en el entrenamiento de ayer, con la nueva ropa ‘de trabajo’ pedro puig
germán lux, en el entrenamiento de ayer, con la nueva ropa ‘de trabajo’ pedro puig
El argentino Germán Lux, portero titular del Deportivo,explicó que el club vivió un verano “muy movido” por sus problemas económicos, que incluso le hicieron correr el riesgo de sufrir un descenso administrativo, y lamentó que no hayan llegado más refuerzos porque “las cosas se pudieron hacer mejor”.
El Deportivo, en concurso de acreedores desde enero, intentó reforzar el ataque con un delantero y un extremo hasta el cierre del mercado estival, pero el tope salarial que le impuso la Liga de Fútbol Profesional y la administración concursal imposibilitaron la llegada de más futbolistas como el caso de Álex Geijo, una petición expresa de Fernando Vázquez.
“Ha sido un verano muy movido, pienso que las cosas se pudieron hacer mejor porque hubo mucho tiempo, pero no me voy a poner del lado de nadie. El objetivo es ascender, pero no es fácil, el camino es muy largo, empezamos medianamente bien, hay muchos cambios, hay que pulir cosas, detalles porque ya perdimos un partido por un pequeño detalle”, dijo Lux.
En rueda de prensa, el portero insistió en que el ascenso va a ser “muy difícil” y que la plantilla que tiene esta temporada el conjunto coruñés “es corta”.
“La plantilla por ahora está cerrada, aunque quedan fichas pendientes. De momento somos los que somos y hay que salir adelante. La plantilla es corta, pero esperemos que el club pueda seguir trabajando para ver si podemos incorporar algún otro jugador”, dijo.
El guardameta, que ha sido titular en las tres primeras jornadas, afirmó que no es “quien para pedir jugadores”, si bien indicó que el Deportivo podría “necesitar algún otro jugador”, en referencia a puestos que parecen no estar lo suficientemente bien cubiertos por si hubiera lesiones (que son inevitables y máxime en una categoría con 42 jornadas sin parar ni un solo fin de semana salvo en las Navidades).
El último en llegar ha sido el central Carlos Marchena, que ya vistió la camiseta blanquiazul la temporada pasada y que ahora debe coger la forma necesaria para competir.
“Se tendrá que poner a nuestro ritmo. Lleva mucho tiempo entrenando solo y le costará un poco más llegar al ritmo de los demás, pero sabemos lo importante que es Carlos dentro de un vestuario joven con todo lo que ha ganado él. Le damos la bienvenida”, expuso.
exigencia
Lux se mostró consciente de que “la gente va a exigir lo máximo porque el Deportivo es un grande”, pero pidió “paciencia” a la afición blanquiazul porque el club está “en un proceso concursal” y hay que entender que esta situación complica mucho la capacidad del Deportivo para maniobrar, por ejemplo, en el mercado de fichajes. El arquero tiene ante sí la temporada más ilusionante en A Coruña.via IG. @xalomonte

F. VAZQUEZ: EU NUNCA BAIXEI OS BRAZOS

 | Actualizado 05 Septiembre 2013 - 02:00 h.
fernando, coa nova equipación onte en abegondo pedro puig
fernando, coa nova equipación onte en abegondo pedro puig
O adestrador do Deportivo, Fernando Vázquez, non quixo valorar as verbas de Lendoiro do pasado luns, cando o acusaba de non respostar ás chamadas telefónicas feitas dende o clube para pedir a súa presenza na Praza de Pontevedra co gallo de facer presión ante os administradores concursais para conquerir a fichaxe de Álex Geijo.
Vázquez limitouse a explicar que non fai ningunha falla que se lle solicite esixencia, nin a el nin aos seus xogadores, xa que é algo que amén de suporse, sempre quedou máis que patente na forma de ser e de encarar o fútbol e a vida por parte do técnico: “Esas cousas non ten que decirmas o presidente. Eu nunca baixei os brazos, sempre tirei para adiante, sempre mantiven a calma e o seguirei facendo porque non sei facer outra cousa”, dixo o adestrador branquiazul.
satisfeito do plantel
O técnico amosouse satisfeito polo plantel confeccioado para esta temporada, pero tamén deixou claro que na parte ofensiva ao equipo fáltalle un dianteiro que fortaleza a liña de ataque. “Creo que ao final conseguimos unha plantilla digna, con moita calidade ainda que corta. Entendo que vai ser competitiva. Creo que o clube fixo un gran traballo empezando polo presidente, Ernesto Bello... traballaron arreo e creo que ao final conseguimos un equipo que empeza a dar un pouco o seu nivel e que se pode ver que podemos facer cousas interesantes”, manifestou Vázquez despois de brindarlle aos seus unha sesión de traballo dura e esixente na liña que pide o presidente Lendoiro.
Ten que chegar unha fichaxe máis que incluso podería ser a de Lassad. “Inda que no último momento quedamos un pouco cortos nunha posición moi importante para min como era a posición de dianteiro e eso nos vai a reducir as posibilidades de buscar este ano o ascenso. Eso non quere decir que non o vaiamos a intentar pero o que é evidente e que ao ter menos pólvora tes menos capacidade de repetir certas situacións e hai que ter moita sorte para que os xogadores que temos non se nos lesionen. Por outra banda ainda seguimos  buscando no mercado libre a ver si hay algo interesante e si o atopamos a un precio que se axuste á ‘pasta’ que temos a ver se o podemos incorporar”, explicou o adestrador.
Voltando ao tema da esixencia que parece solicitarse de manera inistente dende a Praza de Pontevedra e sobre todo despois das verbas de Lendoiro o técnico deixou claro que pensa no ascenso, é evidente, pero tamén é certo que a Segunda División é longa e difícil, así que a prudencia debe ser compañeira nesta viaxe pola liga de prata.
“Sempre hai que esixir o máximo, con comprensión, un equipo que non se sinte esixido sempre te vai a dar un pouco menos. Hai que facelo con consciencia sabendo a realidade da situación.  Eu aos xogadores, como digo sempre, voulle pedir o máximo, intentar gañar cada partido, partido a partido e a ver a onde chegamos. Deus queira que podamos estar o ano que ven en Primeira División porque eso significaría unha lotería impresionante para o clube a nivel económico”, concluiu o adestrador deportivista. O compromiso de Vázquez xa quedou sobradamente amosado dende a súa chegada. Dubidar del é facelo do propio Depor.via IG. @xalomonte